10 September 2007

Grönt



































6 comments:

Anonymous said...

Jag gillade bäst den där alla växterna bildade stjärnor

Anonymous said...

Det är vanlig Björnmossa. :)

Anonymous said...

Vackra mjuka bilder! Så många olika gröna nyanser det finns.

Anonymous said...

Tack! Ja visst finns det variationer! Min första reaktion när jag fick mail om din kommentar var "Jaha, nu hade jag säkert fel om björnmossan." :) Du är min naturguru, men kanske jag hade rätt den här gången? ;)

Anonymous said...

Din mossiga guru svarar att du nog har rätt precis som vanligt ;)

Det ser ut som om du tagit en del av bilderna med blixt?

Anonymous said...

Alldeles riktigt. De sex första är tagna en eftermiddag. Resten tog jag en kväll när jag glad i hågen släpade med mig kameran och sen märkte att ljuset inte riktigt räckte. Så det är blixt på de flesta.